[Linux-programlama] sh | wvText(sh), Serverimda hata veriyor: Could not find wvHtml, wvHtml var :)

---------

[Linux-programlama] sh | wvText(sh), Serverimda hata veriyor: Could not find wvHtml, wvHtml var :)

From: Husrev <wapper_at_gmail.com>
Date: Fri, 1 Aug 2008 17:55:39 +0300

Sevgili liste sakinleri ve saygý deðer shell scripting üstadlarý :)

wvText denen shell scriptini webserver'ýmda çalýþtýrmak istedim ve bende
wvWare kurulu olduðu için /usr/bin/wv*'i bi
klasore<http://www.themolla.net/poc/wvWare/>upload ettim.

ancak gelin görün ki, ssh ile çalýþtýrmaya çalýþtýðýmda...

themolla_at_themolla.net [~/public_html/poc/wvWare]# ./wvText a.doc b.txt
Could not find required program 'wvHtml'

þekilnde bir cevap alýyorum. muhtemelen bu sh script wvHtml'i /usr/bin/'de
ariyor, http://www.themolla.net/poc/wvWare/wvText adresinde dosyaya baktým,
hatanýn yazdýrýldýðý satýrý buldum ancak sh bilmediðim için öyle dakikalarca
bakýþtýk.

Çözüm için bir fikri olan varsa ve yazarsa çok müteþekkir olurum :)

Ýlginiz için teþekkür ederim. Ýyi günler...

--
Husrev
husrev_at_ozayman.com