[Linux-programlama] Re: I ve Ä°

---------

[Linux-programlama] Re: I ve Ä°

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Fri, 1 Aug 2008 13:45:12 +0300

> Ömer Usta bey'in belirttiði gibi zemberek yöntemi en güzel yöntem. Ama bazý durumlarda zemberek'in otomatikleþtirilmesi de sorunlara yol açabilir. Örneðin: KIL ve KÝL kelimeleri. Ýkisi de Türkçe'ye uygun ve ikisinin de deðiþtirilmesi gerekebilir.

Merhabalar Cafer bey,
þu þekilde bir çözüme ulaþýlabileceðine inanýyorum ;

mevcut yazýlacak olan zemberek kullanacak script imlaya uygun bulduðu
ve deðiþtirMEDÝÐÝ ilk 3000(arama yapýlan)
kayýtlarýn id (veya db de ne þekilde tutuluyorsa) listesini bir txt
dosyasýna çýktý olarak ayný þekilde deðiþtirdiðinide
baþka bir dosyaya çýktý olarak verirse.Ýmlaya uyduðu düþünülen içinde
I Ý bulunan satýrlarýn sayýsý 3000 girdi içerisinde en fazla 50 100
girdi olacaktýr bunlarýda elle düzenlenebileceðini düþünüyorum.(bu
sadece bir tahmindir)

--
Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/