[Linux-programlama] Re: conf dosyalarındaki # satırları süzen bir betik

---------

[Linux-programlama] Re: conf dosyalarındaki # satırları süzen bir betik

From: Murat Demirten <murat_at_debian.org>
Date: Fri, 18 Apr 2008 17:00:43 +0300

Dikkat edememişim, arial fontuyla sed komutları okumak eziyet.

sed '/^ #/d; /^ *$/d' dosya_adi

En iyisi böyle olur. Tekrar eden boşlukları da hesaba katmak ve aşağıdaki
türden satırlarda da çalışmasını istiyorsak:

  normal komut #yorum fakat bu satır silinmeyecek
   # bu silinecek

Murat Demirten
Genel Müdür
Yenihayat BiliÅŸim Teknolojileri A.Åž.