[Linux-programlama] Re: Python veya Java

---------

[Linux-programlama] Re: Python veya Java

From: <bedo_at_sahbaz.name.tr>
Date: Thu, 17 Apr 2008 15:16:09 +0300 (EEST)

Merhabalar,

Konu ile direkt ilgili bulmayabilirsiniz yazdýklarýmý þimdiden özür
dilemek isterim.. Bu aralar bilgisayar felsefesi ile alakalý kitaplarý
okur oldum. Elimde bir kitap var ve tam da sizin sorduðunuz soruyu
irdeliyor yazar. Hangi dil sorusunun irdelendiði bir iki bölüm var, þu
anda "Ýneklerin Ýntikamý" adlý bölümü okuyorum ve bu konuda fikir
jimnastikleri var bol bol. Kitabý okumanýzý þiddetle tavsiye ediyorum.

http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=128455&sa=38508470

Saygýlarýmla..