[Linux-programlama] Re: Python veya Java

---------

[Linux-programlama] Re: Python veya Java

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Thu, 17 Apr 2008 13:00:10 +0300

Python kullanan biri olarak pythonu öneririm. Masaustu ve web tabanlý
uygulamalar geliþtiriliyor, veritabaný sunucularýyla da kolay entegre
olabiliyor.

Bunun yanýnda iyi bir manuel e sahiptir. Java kullanmadýðým için java
ile bir kýyaslama olarak algýlanmasýn bu yazým.

Prþ, 2008-04-17 tarihinde 11:59 +0300 saatinde, Kasým ERKAN yazdý: