[Linux-programlama] YNT: bir sql yardýmý rica ediyorum

---------

[Linux-programlama] YNT: bir sql yardýmý rica ediyorum

From: NURI AKMAN <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Wed, 9 Apr 2008 17:06:19 +0300

"BEN OLSAM" söyle yaparým:

Kategorilerin yayýnda olup olmadýðýný ayarlayan sayfanýn çýkýþýna bir ekleme yaparým ve YAYINDA olan kategorilerin tümünü tespit ederek (ana ve alt kategori ID'leri dahil) AYARLAR gibi bir tablo içindeki YAYINDAKÝLER adlý bir field'a aralarýnda "," virgül karekteri ile kaydederim.

Ürün seçme ekranýnda da
Select * from ürünler WHERE cat_id IN ( AYARLAR['YAYINDAKILER'] ) þeklinde çekerim

Kolay gelsin...