[Linux-programlama] Re: Illegal mix of collations

---------

[Linux-programlama] Re: Illegal mix of collations

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Wed, 09 Apr 2008 16:28:51 +0300

iki farkli collationlar islemlerde sorun cikariyor malesef. Bu hatayi
generel_ci ve swedish_ci li tablolardaki bir kolonu eþitlediginiz
sorguda aliyorsunuz sanýrým.

turkce karakter kullaniyorsaniz ki general_ci yi ondan tercih ettiginizi
dusunuyorum default olarak ona gecin. Kisacasi tablolarinizi ayný
collation a getirmelisiniz.

Çrþ, 2008-04-09 tarihinde 15:54 +0300 saatinde, NURI AKMAN yazdý: