[Linux-programlama] Oracle veya PostgreSql

---------

[Linux-programlama] Oracle veya PostgreSql

From: Kasım ERKAN <kasim.erkan_at_gmail.com>
Date: Fri, 4 Apr 2008 00:41:16 +0300

Herkese merhabalar;

Şirketimiz otomasyon yazılımı yapıyor ve Database olarak MS sql ve Oracle
kullanıyoruz. Sql i yavaş yavaş kaldırıyoruz ve Oracle a geçiriyoruz.
Programımızı da güncelleyip Java ya geçiş yapıyoruz. Modülleri javada
yapıyoruz şuan tektek. Ama ben bunu Oracle dışında bir Database kullanarak
yapabilir miyiz arayaşındayım. Listeden takip ettiğim kadarıyla ve
araştırmalarım sonucunda PostgreSql sonucuna vardım. Bu arada Application
Server olarak Linux Redhat enterprise kullanıyoruz. Javaya geçişte
clientlarımızıda Parduse geçirmeyi düşünüyoruz

Sizlerinde fikrini almak istiyorum. PostgreSql öneriyormusunuz? Oracle dan
Postgresql e geçiş nasıl olur zorluk çekermiyiz ayrıca DB çevirilerinde
sıkıntı yaşar mıyız?