[Linux-programlama] Re: CURL ve Ajax Sayfalar

---------

[Linux-programlama] Re: CURL ve Ajax Sayfalar

From: Husrev <wapper_at_gmail.com>
Date: Wed, 2 Apr 2008 15:54:17 +0300

sorumun b) şıkkına ufak bir çözüm buldum,

1. adım, firebug kurulur.
2. adım, web sayfası açılır ve firebug'ın console kısmından sorgunun
yapılması beklenir.
3. adım, sorgu yapılınca yapılan sorgunun post kısmına bakılır, buradan
seçilecek bir keyword kullanılarak sorguyu gerçekleştiren js fonksiyonu
bulunur.
4. adım, yine console'dan komut kısmına bu komutu kullanarak yeni bir sorgu
yazılır.

amatör çözüm, amatör anlatım...

hadi kolay gelsin.

--