[Linux-programlama] Re: Yanıt: ufak bir yardım

From: Necmettin Begiter (necmettin.begiter@gmail.com)
Date: Wed 26 Sep 2007 - 14:38:48 EEST

26.09.2007 tarihinde Rüþtü Derici <rustuderici@gmail.com> yazmýþ:
> Öncelikle sanal makinalarda 3d acceleration desteðine bakmak gerekiyor
> ..birçok oyun virtual grafik kartý driverlarý ile çalýþmayacaktýr
> dikkat etmek gerekir...
> Oyun için windowz bencede ayrý kurulmalý..Kerem kardeþimin hevesine
> zekasýna ve yeteneklerine hayran kaldým.Umarým bu merakýný ve
> üretkenliðini hiç kaybetmez..
> Sizinde merakýnýz var ise wine ile çalýþtýrmayý deneyebilirsiniz.
> simulasyon oyunlarýnýn bir çoðunu arkadaþlarým wine ile çalýþtýrdýlar
> hatta en son age of empires ý wine ile çalýþtýrmayý deniyorlardý
> [...]

Cedega'nýn sitesine girdim, desteklenen oyunlar listesine baktým,
Medieval Total War destekleniyor diyor. Üstelik ekran kartlarýnýn
yeteneklerini de sonuna kadar kullanýyor anladýðým kadarýyla
(http://games.cedega.com/gamesdb/screenshots/single.mhtml?screenshot_id=1234
örneðinde bir arkadaþ Compiz veya Beryl kurulu haldeyken World of
Warcraft oynuyor örneðin). Yani alternatif yazýlýmlarý desteklemeye
inanýyor, bir oyunun bir iþletim sistemi ile sýnýrlý olmamasý ve
ayrýca emeðin de karþýlýksýz kalmamasý gerektiðine inanýyorsanýz,
Cedega öneririm.