[Linux-programlama] Re: Yanıt: ufak bir yardım

From: Rüştü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Wed 26 Sep 2007 - 13:47:13 EEST

Öncelikle sanal makinalarda 3d acceleration desteğine bakmak gerekiyor
..birçok oyun virtual grafik kartı driverları ile çalışmayacaktır
dikkat etmek gerekir...
Oyun için windowz bencede ayrı kurulmalı..Kerem kardeşimin hevesine
zekasına ve yeteneklerine hayran kaldım.Umarım bu merakını ve
üretkenliğini hiç kaybetmez..
Sizinde merakınız var ise wine ile çalıştırmayı deneyebilirsiniz.
simulasyon oyunlarının bir çoğunu arkadaşlarım wine ile çalıştırdılar
hatta en son age of empires ı wine ile çalıştırmayı deniyorlardı
..Onlara ulaşabilirsem wine ile ilgili bilgi atmaya çalışırım bu tür
deneyler yapan arkadaşlar var ise linux listeleri arasında başlı
başına liste olmayı hakeden bir konu bence ..
herkese sevgiler,
Rüştü