[Linux-programlama] trigger'dan biraz fazlası

From: Bahri Meriç CANLI (bahri@canli.info)
Date: Tue 25 Sep 2007 - 13:21:06 EEST

Merhaba

Kendim bir daemon yazmadan yapabilme ihtimalim varmı bilemiyorum, belki
daha önce araştıran olmuş olabilir diye sorayım.

Bir tabloya eklenen her satırda harici bir script çalıştırabilmek
istiyorum. Mysql de bu işlem yapılamıyor. Trigger var oda sadece başka
bir sql cümlesi yada cümle grubu çağırabiliyor.

Şuan için mysql kullanıyorum, fakat çözüm sqlite yada postgresql de
varsa onlarada geçebilirim.

İyi çalışmalar