[Linux-programlama] Re: Django hakkinda birkac soru

From: Timuçin Kızılay (tim@savaskarsitlari.org)
Date: Wed 19 Sep 2007 - 10:03:43 EEST

Evet, bunları ben de merak ettiğim için yazdım zaten.
db modelini text editörde elle yazdım, admin paneli için gereken şeyleri
de aynı yerde text editörle elle yazdım. Geliştirme araçları var mı
derken bunları text editör haricinde başka bir yolla yapmak nasıl oluyor
onu sormak istedim.

Azer Koculu yazmış: