[Linux-programlama] Re: Django hakkinda birkac soru

From: Onur Yerlikaya (wxcode@gmail.com)
Date: Tue 18 Sep 2007 - 17:46:15 EEST

Azer Koculu yazmış:
> Merhaba,
>
> Djangobook.com'daki manuali adim adim okudum, birkac sorum var;
>
> - dreamhost'da (http://www2.jeffcroft.com/blog/2006/may/11/django-dreamhost/)
> dokumanini takip ederek kurulum yaparken, .bash_profile dosyasini
> "source" komutuyla aktif etme adiminda hata cikiyor.dosyaya
> dokumandaki text'in aynisini yazdim.sorunun kaynagi hakkinda bi
> fikriniz var mi?
>
> - proje yonetimi vb guzel ok.Fakat ben php ile calisirken, pratik
> bicimde yeni dosyalar olusturup test yapabiliyordum.django'da
> [...]
Selamlar,

- Aldığınız hata tam olarak nedir onu bizle paylaşabilirmisiniz ?
- Evet django'da url bazlı bir karmaşıklık görünsede anlaşıldıktan sonra
zevkli gelmeye başladığını sizde göreceksiniz. Çözüm yolu derken ne için
tam olarak çözüm yolu istediğinizi belirtebilirseniz ?
Örnek :
sadece test için,
sadece url siz çalışma metodlarını öğrenmek için ( vb..)

- Django ile dosya yükleme hakkında bir makale şurada [1] yayınlanmış..

[1] http://www.zoia.org/blog/2007/07/29/django-file-upload/

--
İyi çalışmalar,
Onur Yerlikaya <onur@php.net>