[Linux-programlama] Re: Metni Diziye Çevirmek

From: Mehmet Gürevin (mehmetgurevin@gmail.com)
Date: Tue 18 Sep 2007 - 17:21:54 EEST

Umarım sorunuzu yanlış anlamamışımdır. PHP string değişkenlere dizi olarak
davranmamızı sağlıyor zaten. mesela;

<?php
    $smokin = 'smokin';
    $misk = $smokin[1].$smokin[4].$smokin[0].$smokin[3];

    echo("smokin: $smokin\n<br />misk: $misk");
    exit();
?>

18.09.2007 tarihinde veli akcakaya <v.akcakaya@gmail.com> yazmış: