[Linux-programlama] Re: Django hakkinda birkac soru

From: Azer Koculu (azer@kodfabrik.com)
Date: Tue 18 Sep 2007 - 17:13:25 EEST

Merhaba, cevaplar icin tesekkurler. Bi kac itirazim var.

birincisi - django'nun proje bazli calisma tarzini sevmedigim icin,
django'yu neden birakayim ki? daha once cgi ve mod-python ile
calistim, django debug gibi konularda tek yeterli buldugum framework.

ikincisi - web sitesi,blog vs yapmadigim icin builder araclarini
kullanmiyorum, gelistirdigim uygulamalarin her satir kodunu ben yazmis
olmaliyim.temel problem bu.

ucuncusu - "php'de url tanimlamak daha zordur" yanlis.cunku tanimlamak
gerekmiyor.ote yandan apache ile custom url'ler yaratmak mumkun.

dreamhost konusundaysa, source komutunun nasil yazilacagini msdos
oyunlarini acmaya calisirken ogrenmistik :) path'ler de
dogru.adresteki dokumani inceleyebilirsin, ayni hatayi alan pek cok
kisi comment birakmis.dokumanin yazari syntax hatasi olabilir demis
ama kendi yazdigi text c/p yapiliyor.

Azer Koçulu
http://azer.kodfabrik.com