[Linux-programlama] Re: Veritabanı Sunucusu Seçimi ve Özellikleri

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Mon 17 Sep 2007 - 13:06:20 EEST

ben de pek yetkin değilim, detayına inmedim ama,
like ile match arasındaki farklar bence size kalır:
like kullanırsanız
ilgililik yüzdesi gösteremezsiniz,
ilgililik sırasında getiremezsiniz
match kullanırsanız, 3 harfve altı arama yapamazsınız,

nitekim ikisinin de kullanımı kolay. full text yapmak da zahmetli değil.
http://oyuncukoyun.com/ fulltext kullanıyor. Dediğim gibi 3 harfin altında
arama yapınca bulamıyo :(

Kolay gelsin

Cum 14 Eyl 2007 21:33 tarihinde, Alper KANAT şunları yazmıştı: