[Linux-programlama] Python'da hatalarım

From: Serdar KARAÇAY (csharp221@gmail.com)
Date: Sat 15 Sep 2007 - 14:24:03 EEST

Merhaba Penguen'ler
Python konusunda ilgilenen arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim.
Şubat-Mart Ayında mobile sistemler için program geliştirmem gerekiyor bu
yüzden python öğrenmem gerekiyor.Dinçer Aydın'ın pdf kitabından çalışmaya
başladım.Symbian,Nokia s60 modeller çalışmayı düşünüyorum.
Bu konuda fikirleriniz varsa hemen alalım.
Arkadaşlar aşagıda yazılan kodlara hata alıyorum,pdf kılavuzdaki kodları
aynen yazıyorum aşagıdaki hatalat çıkıyor...

... #iki eleman toplamı sonra elemanı versin
... a, b = 0, 1

... print b
  File "<stdin>", line 2
    print b
        ^
IndentationError: expected an indented block

... print b,
  File "<stdin>", line 2
    print b,
        ^
IndentationError: expected an indented block

... x = int(raw_input("lütfen sayı giriniz:"))
lütfen sayı giriniz:212121
>>> if x < 0:
... x = 0
  File "<stdin>", line 2
    x = 0
    ^
IndentationError: expected an indented block
>>> x = 0
>>> print 'negatif sayı sıfırlandı'
negatif sayı sıfırlandı
  File "<stdin>", line 1