[Linux-programlama] Yanıt: Re: Yanıt: Re: CVS + PHP

From: Guychmyrat Amanmyradov (guychmyrat@yahoo.com.tr)
Date: Tue 11 Sep 2007 - 10:50:42 EEST

Slm.

Evet Zend SVN destekliyormuş. Biraz kurcalayınca gördüm.

Benim gibi problemi olanlar için neler yaptıgımı anlatmak istiyorum. Belki ihtiyacı olan olur.

https://opensvn.csie.org/

şu adrese girdim ve proje oluşturdum. Daha sonra ordan projeye baglanabilecek kişiler (users) oluşturdum. Daha sonra Zend Studio'da Tool->Preferences -> Source Control dan CVS'yi SVN ' e dönüştürdüm. Artık SVN ile çalışabiliyorum :)

Daha Sonra Tools->Subversion-a gerekli bilgileri yazdım. Şu şekilde

https://opensvn.csie.org/
Lokal klasörüm
kullanıcı adı
ÅŸifre

bir hata verdi.
bende zendin altındaki svn-e consoldan gittim.
...Zend\bin\SourceControl\svn
burda
svn co https://opensvn.csie.org/projeismi projeismi
yazdım. Bana bişeyler sordu. Kalıcımı geçicimi kabul edicem. kullanıcı adı ve şifre yazdım. Bundan sonra, dosyalarımı, commit ettigimde (gönderdigimde) kabul etti.
Göndermede şöyle oluyor. Projede sag tıklayıp SVN -> Add diyorum.
Sonra commit yapıyoruum.
Bu şekilde çalıştı. Daha sonra
https://opensvn.csie.org/projeisimi

gelip kontrol edince dosyalarımın orda oldugunu gördüm.
Yandaki makinedende baglanıp çektim, ve dosyalar geldi.

Yardımı olan arkadaşlara teşekkür ederim.

İnşalla benim yazımda birisine yardım eder.

Onur Yerlikaya <wxcode@gmail.com> wrote: Zend Studio'da SVN destekliyor ayarlarından bu geçişi yapabilirsiniz.

iyi çalışmalar,
Onur