[Linux-programlama] Re: Kesintisiz hizmet için yardım talebim

From: Nuri Akman (nuri.akman@hazine.gov.tr)
Date: Tue 11 Sep 2007 - 09:39:45 EEST

Merhaba Okan Bey,

Tespitiniz doğru. Bu site bu kadar kritik. Ancak, hernekadar colocation
için şimdilik erken desem de, eğer colocation bir çözüm olacaksa bunu
belki şimdiden düşünmeliyim.

%99 Uptime demek, bir yılda 86 SAAT KESİNTİ demek. Bu kesinti PLANLI
olursa tedbir alabilirim. Fakat, PLANSIZ şekilde gerçekleşirse ne olacak?

Beklenmedik bir kesinti 3-5 dakikalık bir süre içinse bu "tahammül
edilebilir" bir kesintidir. Peki ya daha uzun sürerse?

UpTime 2 türlü:
1.) Hosting firmasınım internet bağlantısının UpTime'ı
2.) Hosting firmasının kendi donanımlarının UpTime'ı.

Özetleyecek olursak "kesintisiz hosting hizmeti" arıyorum. Ya da kendi
imkanlarımla bu konuda bir şey yapabilir miyim?

Sevgiler,
Nuri AKMAN

OKAN ARI yazmış: