[Linux-programlama] Linux programlama tavsiyesi...

---------

[Linux-programlama] Linux programlama tavsiyesi...

From: Timuçin Kızılay <tim_at_savaskarsitlari.org>
Date: Wed, 31 Oct 2007 23:55:31 +0200

Delphi kullanan bir yazýlým firmasý ürettiði yazýlýmlarýnýn yeni
versiyonunda Delphi'den vazgeçip baþka yazýlým araçlarý ile tamamen
yeniden yazacak, bu projenin bir ucunda da ben varým, þu anda varolan
yazýlýmýn veritabanýný kullanarak o yazýlýma ilave baþka yazýlýmlar
yapmýþtým, haliyle yeni bir ortama geçtiklerinde benim de kullacaðým
araçlarý o ortam belirleyecek. Ben açýk kaynak araçlar ile iþletim
sisteminden hatta PC ortamýndan bile baðýmsýz bir yazýlým ortaya çýksýn,
bunun için de veritabaný olarak postgresql ve programlama dili olarak da
python önerdim ama onlar piyasadaki bol reklamlar yüzünden biz
Microsoft'a güvenmeye devam edelim deyip .Net düþünüyorlar. .Net þu
nedenle iyi bir þeçim deðil, alternatifleri þunlardýr þeklinde kaynak
gösterebileceðim ciddi bir kaynak var mý? Eðer .Net kullanmaya karar
verirlerse ben de mecburen .Net ve MS-SQL kullanmak zorunda kalacaðým,
onlarý ikna edebilmem için bana biraz malzeme saðlayýn da kurtarýn þu
garip dinozor programcýyý... Önümüzdeki birkaç yýl içinde eðlene eðlene
python ve postgresql ile çalýþmak varken uff puff ünlemleri eþliðinde
sýrf ekmek parasý uðruna .net ile uðraþmak istemiyorum.