[Linux-programlama] Re: RSS güvenlik.

---------

[Linux-programlama] Re: RSS güvenlik.

From: Timuçin Kızılay <tim_at_savaskarsitlari.org>
Date: Wed, 31 Oct 2007 23:18:43 +0200

Şimdilik kullanıcıya özel SHA1 hash kodu ve ip adresi kısıtlaması ile
halletim. Nasıl olsa bağlanacak kişilerin ip adresleri sabit. Buna ilave
olarak da web sitesine login olanların ip adreslerini bir süreliğine
tutup aynı ip adresinden girişlere izin vermeyi deneyeceğim, RSS ile
bağlanmadan önce web sitesine girip login olacak ve 12 saat boyunca
login olduğu ip adresinden rss alabilecek. Zaten bu uygulamadaki amaç
her gün web sitesine girmekten kurtarmak değil her saat web sitesine
girmek yerine günde bir kere girip bütün gün geri kalan anlık değişen
bilgileri RSS ile almak.