[Linux-programlama] Re: hosting

---------

[Linux-programlama] Re: hosting

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Thu, 25 Oct 2007 14:00:02 +0300

Merhaba,

Size önerim, hangi ildeyseniz o ilde yerleşik bir hosting firmasından
hizmet alın. Böylece özellikle o ilden bağlanan insanlar sitenizi
inanılmaz hızlı bulacaktır. Bu, sizin de sitenizi çok hızlı va rahat
güncelleyebilmeniz anlamına da geliyor tabi.

Bir de şuna dikkat edin. Hosting aldığınız yer RESELLER olmasın. Bu
adamlar, ABD gibi yerlerden ucuz hosting alıp burada size de gerçekten
ucuz rakamlara satabiliyorlar. Ama siteye erişim tam bir yavaşlık ve
rezalet!!!!

Bugüne kadar çok hosting denedim. En önemli kriterin sayfanın açılış
zamanı olduğunu gördüm (ping). Açılış zamanındaki en önemli diğer kriter
ise HOP sayısı (tracert) . Şu an kullandığım host firmasına benim
erişimim ortalama 2 (yazıyla: iki) ms ve 7 hop !

Ben Ankara'dayım. Şu an www.veriportal.com 'dan hizmet alıyorum ve
şimdiye kadar olmadığım kadar da mutluyum. 150 Mb Hosting, 4 Gb aylık
trafik ve istediğiniz kadar farklı doman'i sadece *yıllık 56 YTL* ye
host edebilirsiniz. Yani, 10 farklı firmaya yaptığınız 10 web siteniz de
olsa bu paraya tümünü host edebilirsiniz.

Eğer, kapasite konusundaki rakamlar büyük olsun, hizmet kalitesi ve
sunucu lokasyaonu önemli değil derseniz o zaman
http://www.hostmonster.com diyebilirim. 300 Gb Disk alanı, sınırsız
domain yönetimi ve aylık 3000 Gb trafik izni veriyor. Bunun için de
*aylık 5$ *para istiyor. Eğer, iş yaptığınız yere ait siteyi günde 1
belki 2 kişi ziyaret edecekse hostmonster sizin için ideal olabilir. Bu
site, sizin kişisel yedekleme alanınız olarak da kullanılabilir.

Sevgiler,
Nuri AKMAN

Alişan Balta yazmış: