[Linux-programlama] hosting

---------

[Linux-programlama] hosting

From: Alişan Balta <alooma_at_gmail.com>
Date: Thu, 25 Oct 2007 13:05:03 +0300

merhaba, apache-php-mysql ile "maklerplus" üzerinden hazırladığım emlak
sitesini denemek için www.awardspace.com sitesinden ücretsiz host hesabı
alıp siteyi yayınladım.Şimdi yıllık ücretli hosting hizmeti almayı
düşünüyorum.Fakat araştırdığımda çok seçeneğin olması kafamı biraz
karıştırdı. Bir de size sorayım dedim.Siteyi il bazında çalışacak bir emlak
ofisi için hazırladım.
Bir domain satın alıp siteyi awardspace te yayınlamam ne kadar mantıklı?
200mb alan, 5GB trafik, 5 mail sunuyorlar.
Hosting alırken nelere dikkat etmeliyim? Tavsiye edebileceğiniz
yararlandığınız yerli ve yabancı hosting şirketlerini öğrenebilir miyim?

Site 12mb alan kaplıyor, ek olarak 500 emlağın resimleri var