[Linux-programlama] Re: Bu konuyu kafama takmalý mýyým?

---------

[Linux-programlama] Re: Bu konuyu kafama takmalý mýyým?

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Tue, 23 Oct 2007 23:15:49 +0300

Bu konuyu biraz acabilir misiniz? Veritabaný tasarýmýnda acemi
sayýlýrým. 200 milyondan fazla veri tutuyorsunuz indexlemeler hakkýnda
görüslerinizi merak ediyorum. text kolonlarda karakter sayýsý arttýkça
indexe veri eklemede yavaþlamalar görülüyor diye biliyorum bu doðru mu ?

Bende tek tabloda suan olmasa bile gelecekte milyon veri tutmayý
planlýyorum. Ýki text alanýmda full index mevcut. Devamlý veri giriþi
gercekleþmektedir.(Günlük 1000 e yakýn). Önerebileceðiniz yaklaþýmlar
var mý?

Sal, 2007-10-23 tarihinde 15:55 +0300 saatinde, Atif CEYLAN yazdý: