[Linux-programlama] Re: linux üzerinde programlama

---------

[Linux-programlama] Re: linux üzerinde programlama

From: <ali_at_linuxprogramlama.com>
Date: Fri, 19 Oct 2007 16:56:26 +0300

Selamlar

Öncelikle derleme iþlemlerini öðrenelim.

http://www.linuxprogramlama.com/documents/gcc.pdf

Daha sonra hata ayýklama iþlemlerine bakalým.

http://www.linuxprogramlama.com/documents/gdb.pdf

Basit bir make yapalým.

http://www.linuxprogramlama.com/documents/make.pdf

Çalýþma zamanýnda olasý hatalarý takip edelim.

http://www.linuxprogramlama.com/documents/strace.pdf
http://www.linuxprogramlama.com/documents/ltrace.pdf

autoconf ve automake ile her daðýtým üzerinde derlenebilir hale getirelim.
http://www.belgeler.org/howto/makefile-nasil-autoconf_automake.html

ve son olarak en önemlisi GNU C Kütüphanesini hatmedelim.
http://www.belgeler.org/howto/makefile-nasil-autoconf_automake.html

Saygýlarýmla
M.Ali VARDAR