[Linux-programlama] linux üzerinde programlama

---------

[Linux-programlama] linux üzerinde programlama

From: SARI <floyd07_at_gmail.com>
Date: Fri, 19 Oct 2007 02:25:30 +0300

arkadaþlar merhaba ben c / c++ den herhangi birini linuxta öðrenmek
istiyorum bunun için ne yapabilirim?
daha önce microsoft üzerinde "borland c++" hakkýnda biraz deneyimim
oldu, hatta öyle ki hala kocaman bir "borland c++" kitabým bile var
ancak ben linuxta program yazmak ve derlemek istiyorum kýsacasý c/c++
ile linux üzerinde çalýþan programlar yapmak ve microsoft üzerinde
deðil, linux üzerinde çalýþmak istiyorum, daha önce visual basic ve
borland delphi 7 ile microsoft üzerinde çalýþan veri tabaný programlarý
yazdým ama hem linux konusunda hemde c/c++ konusunda acemiyim bu iþe
doðru bir þekilde baþlamak istiyorum hepinizin öneri ve tavsiyelerini
bekliyorum yardýmcý olursanýz sevinirim hepinize þimdiden çok teþekkür
ederim herkese kolay gelsin...