[Linux-programlama] Re: postgresql de turkce

---------

[Linux-programlama] Re: postgresql de turkce

From: M.Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Thu, 11 Oct 2007 10:37:21 +0300

ama bu sorun postgresql 8.2'nin altındaki versiyonlarda var :) o
bağlamda sorun yaşamıyorum. yani bu göz bozukluğu yaşayan birinin
gözlükle yaşaması gibi olağan bir durum benim için. 8.2 altı
versiyonlarda latin5 ile tanımlanan veritabanlarında yaşanıyor bu sorun.
zira şuan fedora ve windows üzerinde çalışan postgre veritabanlarım var.
birisi 8.0 diğeri 8.2 (windows). windowsta 8.1 kullanıyordum ve onda da
aynı sorun vardı. şuan yok. kullandığım fedora sürümü 4 ve çalışan bir
sistem var üzerinde.upgrade imkanım yok şimdilik. aynı ilike sorunu onda
da var malesef.
çözüm utf8 olabilir ama sadece türkçe olacak bir veritabanı için neden
utf8 kullanayım ki? (ikna ederseniz hemen transfer edeyim). eskiden
ilike mı vardı :)
şaka bir yana,
Devrim Bey, bu soruyu doğrudan size soruyorum eski sürümlerde bu sorunu
nasıl çözebiliriz?
kolay gelsin.