[Linux-programlama] Re: xp den nasıl kurtulunur???

From: Timuçin Kızılay (tim@savaskarsitlari.org)
Date: Tue 02 Oct 2007 - 12:22:08 EEST

Çalýþtýðým þirkette sunucular üzerinde kullandýðým için lisans
sözleþmesini dikkatle okumuþtum, kurulum ve kullanýmý bedava ama destek
istiyorsanýz destek satýn almak gerekiyor. Yalnýzca vmware
forumlarýndaki destekle yetinirim diyenler için bedava. Kurulum
aþamasýnda seri numarasý soruyor, o seri numarasýný da web sitesine
email adresinizle üye olunca kaç tane istiyorsanýz bedava veriyorlar.
Ben denedim, istediðiniz kadar seri numarasý veriyorlar.

Deniz Koçak yazmýþ: