[Linux-programlama] Re: xp den nasıl kurtulunur???

From: Timuçin Kızılay (tim@savaskarsitlari.org)
Date: Tue 02 Oct 2007 - 12:13:12 EEST

Bir yanlışlık yok, vmware-server ürünü bedava.
http://www.vmware.com/products/server/ sitesine tekrar baktım, yeni
versiyon çıkmış, ama hala bedava.
vmware'in diğer ürünleri paralı ama bu ürün GPL lisanslı üzgür bir
yazılım olmamasına rağmen bedava. vmware sitesinden indirip kuruyorsunuz
ve aynı web sitesinde ücretsiz üyelik ile seri numarasını da bedava
veriyorlar. Ubuntu depolarında da var, ubuntu 7.04 sürümünü kullananlar
apt-get install vmware-server
komutu ile kurabiliyor. Ben hem kendi makinamda test amaçlı olarak, hem
de tek bir makinada birbirinden izole 2-3 tane sunucu çalıştırmak amaçlı
olarak bu yazılımı uzun süredir kullanıyorum.

Yunus ÇİÇEK yazmış: