[Linux-programlama] Re: xp den nasıl kurtulunur???

From: M.Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Mon 01 Oct 2007 - 16:23:16 EEST

levent yazmış:
> Arkadaşlar herkese merhabalar ben uzun zamandır linux ve microsoft xp
> bir arada kullanıyordum, kullanma sebebim ise bana lazım olan şeylerin
> hepsini linux ta kullanamıyor olmamdı yani tüm ofis
> işlerimi(word,excel,power point, vs vs ) “open office” sayesinde linux
> ta çok rahat halledebiliyorum, maillerimi “thundebird” sayesinde
> okuyabiliyorum ancak bana esasta lazım olan şeyleri “visual basic ve
> photoshop” çalışmalarımı linux ta yapamıyorum sırf o iş yüzünden xp ye
> geçemk zorunda kalıyorum (gerçi wine ile microsoft tabanlı programaları
> [...]
2 yıldan fazla vmware kullandım. cok kasıyor. şuan debian etch üzerinde
virtualbox takılıyorum. 1.5 versiyonu çok hoş olmuş.grafik kartını bile
kendiniz belirleyebiliyorsunuz bu sürümde. (bir önce kullandığım 1.3 te
yoktu. veya ben becerememiştim). en güzel özelliğide aynı masaüstü
ortamını neredeyse ortak kullanıyor olmanız ve o anki masaüstünde
kullanılabilir çözünürlükte bile çalışabiliyor olması. yani 1280x800
çözünürlükte çalışıyor linuxunuz. menübarları çıkıncca 1280x735 kalıyor.
windowsunuzun çözünürlüğü artık 1280x735 oluyor. kısacası virtualbox
programını debian ile öneririm. qemu içlerinde en başarısız buduğum
uygulama. kasıntılar alemine hoş geldiniz. önerim virtualbox kullan
rahat et :)
kolay gelsin.