[Linux-programlama] Re: xp den nasıl kurtulunur???

From: Azer Koculu (azer@kodfabrik.com)
Date: Mon 01 Oct 2007 - 16:30:02 EEST

arkadaslar ben henuz virtualbox ve vmware'i kurmadigim icin pek bilgim
yok ama, sundan haberdar degilseniz incelemenizi oneririm:

http://www.venturecake.com/10-minutes-to-run-every-windows-app-seamlessly-on-your-ubuntu-desktop/

sanirim herkesin isteyecegi turden bisiy.

Azer Koçulu
http://azer.kodfabrik.com