[Linux-programlama] Re: güvenli giriş yöntemleri

---------

[Linux-programlama] Re: güvenli giriş yöntemleri

From: veli akcakaya <v.akcakaya_at_gmail.com>
Date: Wed, 14 Nov 2007 19:18:42 +0200

Merhaba bu işlemleri .htaccess dosyası ile yapabilirsiniz. RSS listelerini
düzenleme işlemlerini bir klasörde görüntüleme işlemlerini farklı bir
klasörde yaparsanız ve o klasörlerin içlerine .htaccess dosyaları koyup
yapabilirsiniz. .htaccess dosyası içeriği ise aşağıdaki gibi olmalıdır.

RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTPS} off
RewriteRule (.*) https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI}

Yukarıdaki dosya http olan adresi https 'e yönlendirir. Gerekli düzenlemeler
ile tersini de yapabilirsiniz.

İyi çalışmalar...

14.11.2007 tarihinde Osman Yozgatlioglu <osman.yozgatlioglu_at_gmail.com>
yazmış:

> Selamlar,
>
> bir rss okuma listeleme sitesi düşünün, kullanıcı rss listesini
> düzenlerken https ile işlem yapsın, görüntülemesini normal olarak
> yapsın istiyorum. bunun için nasıl bir yol izlemeliyim?
>
> benim kafamda oluşturduğum, siteye https üzerinden login olduğunda
> birkaç saatlik bir session oluşturulup http sayfaya yönlenecek. http
> kısım session'dan yararlanarak rss beslemesini sunacak.
> mantıklı olup olmadığını bilmiyorum
>
> teşekkürler
> Osman

v e l i   a k ç a k a y a