[Linux-programlama] güvenli giriş yöntemleri

---------

[Linux-programlama] güvenli giriş yöntemleri

From: Osman Yozgatlioglu <osman.yozgatlioglu_at_gmail.com>
Date: Wed, 14 Nov 2007 16:04:04 +0200

Selamlar,

bir rss okuma listeleme sitesi düşünün, kullanıcı rss listesini
düzenlerken https ile işlem yapsın, görüntülemesini normal olarak
yapsın istiyorum. bunun için nasıl bir yol izlemeliyim?

benim kafamda oluşturduğum, siteye https üzerinden login olduğunda
birkaç saatlik bir session oluşturulup http sayfaya yönlenecek. http
kısım session'dan yararlanarak rss beslemesini sunacak.
mantıklı olup olmadığını bilmiyorum

teşekkürler
Osman