[Linux-programlama] Re: Python decorators...

---------

[Linux-programlama] Re: Python decorators...

From: Timuçin Kızılay <tim_at_savaskarsitlari.org>
Date: Tue, 13 Nov 2007 11:29:14 +0200

Teşekkürler.

Bu konu ile ilgili bir IBM developer works makalesine rastladım, ne işe
yaradığını güzelce anlatmışlar. Normalde ben de kullanmıyordum, hatta
şimdi bile sıfırdan bir yazılıma başlasam kullanmak aklıma gelmezdi ama
turbogears framework konusuna bakmaya başladığımda bunlardan çok fazla
gördüm haliyle nedir bu ne işe yarar, ne diye böyle yapmışlar anlamak
istedim.