[Linux-programlama] Python decorators...

---------

[Linux-programlama] Python decorators...

From: Timuçin Kızılay <tim_at_savaskarsitlari.org>
Date: Sun, 11 Nov 2007 22:11:11 +0200

Turbogears framework'u öðrenmeye çalýþýyorum ama decorator kavramý bana
hala büyü gibi geliyor, ne iþe yaradýklarýný tam olarak anlayabilmiþ
deðilim. Daha önce kendi yazdýðým ufak tefek python programlarýnda da
hiç kullanmadým. Nette araþtýrdým, python dokumanlarýnda ne olduðunu
anlatan birþeye rastlayamadým, sanýrým bir yerlerde birþeyleri atladým
çünkü bunlarýn çok faydalý birþeyler olduðunu düþünüyorum ama ne
olduklarýný da anlamýþ deðilim. Birileri bana kýsaca anlatabilir ya da
bir dokuman linki verebilir mi? google çok fazla sonuç buldu, tonla
dokuman baþýmý döndürdü.