[Linux-programlama] Re: "note pad"

---------

[Linux-programlama] Re: "note pad"

From: Yılmaz Uğurlu <yilugurlu_at_gmail.com>
Date: Fri, 9 Nov 2007 10:01:03 +0200

http://f.simplesideias.com.br/plugins.tar.gz

arşiv içindeki dosyaları *~/.gnome2/gedit/* dizinine kopyalamak (yani kendi
/home dizininize. mesela benim bilgisayarımda :
/home/metoikos/.gnome2/gedit/ ).

Daha sonra düzenle > seçenekler menüsünden gelen ekranda "düzenle" tabındaki
bütün kutucukları işaretlein. Daha sonra "eklentiler" tabına geçerek
Advanced Editing
Current Line Higlighting
File Browser Panel (Daha sonra F9 a basarak açabilirsin bu paneli varsayılan
olarak kapalıdır)
Gemini
Modelines

ev istediğin diğer eklentileri eklersen istediğin gibi bir editörün olur
sanırım.

09.11.2007 tarihinde Levent SARI <floyd07_at_gmail.com> yazmış:

Yılmaz Uğurlu ~ jabber : metoikos@jabber.org  ~ http://www.2nci.com ~ İzmir