[Linux-programlama] "note pad"

---------

[Linux-programlama] "note pad"

From: Levent SARI <floyd07_at_gmail.com>
Date: Fri, 09 Nov 2007 02:04:53 +0200

arkadaşlar merhaba,
ben ubuntu 7.10 kullanıyorum pygtk için kodlarımı metin düzenleyicisinde
yazıyorum ancak bu iş çok zahmetli oluyor bana
kubuntu da ki kwrite gibi, kod yazarken kod editörü olacak türde birşey
gerekli.
Örneğin kwrite da; döngü açıyosun parantez sonunu işaretliyor, hem öyle
dil filan da ayırt etmiyor. Hatta "css" bile düzenliyor işte bana da bu
türde bir şey lazım acaba bana tavsiyeleriniz ne olur.
İnternete baktım ama galiba aratma yapmayı beceremedim, çünkü bişey
bulamadım
herkese şimdiden kolay gelsin...