[Linux-programlama] Re: Linux programlama tavsiyesi...

---------

[Linux-programlama] Re: Linux programlama tavsiyesi...

From: Timuçin Kızılay <tim_at_savaskarsitlari.org>
Date: Thu, 01 Nov 2007 13:25:00 +0200

serdar güler wrote:
> Web tabanlı uygulamalara geçmek istiyorlarsa ve siz pythonla
> yapılabilecekleri göstermek istiyorsanız. www.turbogears.org adresindeki
> "20 minutes wiki" isimli videoyu izletebilirsiniz. O videoyu MS
> bağımlısı diyebileceğim her türlü açık kaynak programa bir kulp takan
> bir arkadaşa izletmiştim, o bile çok beğenmişti.

Bir arkadaşa bak şöyle bir video var al izle demek kolay ama orta boy
bir yazılım firmasının patronu konumundaki bir kişiye bir arkadaşa
gösterir gibi anlatılmıyor malesef biraz daha ciddi yöntemler gerekiyor.
Neyse, ben pek umutlu değilim, birlikte iş yaptığım bir firma olduğu ve
çalıştığım firmanın ürünleri onları yazılımla ortak çalıştığı için açık
sistemleri kullanmaları benim işime geliyordu, .net kullansalar da ben
python + turbogears + pylons vs. gibi kendi beğendiğim araçlarla onların
veritabanını kullanabilirim nasıl olsa.