[Linux-programlama] Re: Linux programlama tavsiyesi...

---------

[Linux-programlama] Re: Linux programlama tavsiyesi...

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Thu, 01 Nov 2007 12:39:57 +0200

Devrim Beyin önerdiği Npgsql sınıfı, .NET üzerinde postgresql'e bağlanıp
rahatlıkla çalışabileceğiniz cok hoş bir sınıf. ben kullandım vakti
zamanında. illaki .NET kullanılacaksa Mono Projesine
(http://www.mono-project.com/) göz atmanızı tavsiye ederim. gtk-sharp
diye bir zımbırtı varki C# dili ile GTK grafik kitaplıkları üzerinden
görsel uygulamalar gerçekleştirebiliyorsunuz. ister Ms .Net isterseniz
Mono ile geliştirebiliyorsunuz projenizi. Bence şuan Mono, Ms .Net'ten
cok daha iyi durumda. üstelik Mono ile yazdığınız (gtk-sharp olursa
eğer) uygulamalar gerekli .NET kitaplıklarının kurulması durumunda
sadece windows üzerinde değil Linux ve UNIX'lerde de çok rahatlıkla
çalışacaktır. Tabi Linux veya Unix sistemlere belli bir düzeyde aşina
olmanız gerekmektedir.

kolay gelsin.