[Linux-programlama] Re: Linux programlama tavsiyesi...

---------

[Linux-programlama] Re: Linux programlama tavsiyesi...

From: SARI <floyd07_at_gmail.com>
Date: Thu, 01 Nov 2007 00:48:10 +0200

sevgili dostum listeye buna benzebir mail daha önce bende atmıştım.
bende programlama ile uğraşıyorum, gerçi bu deryadan bir çay kaşığı
içtim denemez ama olsun ben bu iş çok seviyorum, bende linuxta kalmak
isitiyorum ancak malum ekmek parası ama ekmek parası içinde olsa .net
yada c# öğrenmek istemiyorum bu aralar sanırım sql öğreneceğim yada
mysql oracle server falan ancak benim niyetim veri tabanı programcılığı
konusunda kendimi geliştirmek istiyorum ve bu da hem microsoft tabanlı
hem de linux ta olsun istiyorum yani öyle bir veri tabanı programlama
dili yada programı öğreneyim ki hem linux ta hemde microsoft ta(malum
ekmek parası) geçerli olsun bana bu konuda yardımcı olursan çok
sevinirim bende elimden geldiğince sana yardımcı olmaya çalışırım...