Re: [Linux-programlama] linux sunucuyla win makinalar arasında saat senkronizasyonu

From: Ayhan HACIOGLU (ayhanhacioglu@sanovel.com.tr)
Date: Tue 27 Mar 2007 - 12:17:17 EEST

ortama bir time server kurup adresini dhcp parametlerinide ayarlayarak
dagıtabilirsiniz, dhcp kullanmıyorsanız, ortamdaki switchleriniz yeterli
ise clienlerin sorgularını yönlendirmede yardımcı olabilir. fakat
ortamda time server olmak durumundadır.

ortam hakkında bilgi verirseniz daha detaylı bakış acısı
yakalayabiliriz.