Re: [Linux-programlama] javascript çoklu textarea kontrolu

From: Ismail ASCI (ismail.asci@gmail.com)
Date: Mon 26 Mar 2007 - 16:50:14 EEST

Merhabalar,
Bildigim kadariyla js'de text area alanlari icin ozel bir method yok.
document.forms[0].text.value seklinde text,text area ve hidden elementlere
ulasabilirsiniz.Bu da istediginiz sey degil sanirim.Bence en sagliklisi yine
elementlerin idleri uzerinden gitmek.Mesela kontrol etmek istediginiz
alanlarin id'lerini bir array icinde tutup bunu bir dongu icine sokarak
kontrolu gerceklestirebilirsiniz.

Iyı calismalar.

On 3/21/07, Baþer GÜVENÇ <baserguvenc@yahoo.com> wrote:

> Merhaba elimde id ve name i mesaj[54] , mesaj[45] gibi isimlerde olan
> textarea lar var bunları form submit edildiğinde hepsi boşsa hata vermesini
> istiyorum.Formdaki textarea ları kısa bi yoldan konrol edebilirmiyim.
>
> Baser GUVENC

Ismail ASCI