[Linux-programlama] uzaktaki mysqle baglanti

From: firak irak (f_irak@yahoo.com)
Date: Thu 22 Mar 2007 - 16:33:50 EET

Merhaba,
  Yaptigim uygulamam ile internet üzerinden baska bir yerdeki mysql servisine baglanmak istiyorum. arastirmalarim sonucu ne yapmam gerektigine dair
  birsey bulamadim. Simdiye kadar hep yerel ag üzerinde calismistim. internet uzerinden nasil baglanti yapacagima dair bir bilgi veya belge ile yol gösterebilirseniz sevinirim.

  TeÅŸekkürler...