Re: [Linux-programlama] Veri Tabanında Dosya saklama

From: Bora Güngören (bora@boragungoren.com)
Date: Thu 22 Mar 2007 - 09:58:01 EET

Merhaba,

Siz yedeği elinizle mi alıyorsunuz? :-) Yedek almak için bir betik
yazacaksınız Cumartesi gece 1-3 arası çalışacak. O sırada dosyaların da
yedeğini alır.

Yada yedekleme uygulamaları var. Bunlar otomatik olarak yedek alırlar
zaten. Onlardan birisini kullanın. Bunların bazıları PostgreSQL'i de
kapatmadan yedekleyebilir bildiğim kadarı ile.

Sevgiler.

Bora.