[Linux-programlama] Re: Hosting Firmaları

From: Ahmet DURUÖZ (ahmet@duruoz.gen.tr)
Date: Wed 25 Jul 2007 - 18:05:59 EEST

Merhabalar,

Ben linux ile ilgili bu e-posta listelerine üye olduğum ilk yıllarda sadece listeyle ilgili mailler geliyordu. Şimdi bakıyorum alakasız konular alakasız listelere gidiyor. Bu listelerde yöneticilerin bu tarz konuyla alakasız mailleri engellemeleri gerekiyor diye düşünüyorum. Hosting işinin linux altında program geliştirme ile ilgisinin bana biri listeye değilde kendi mail adresime atarsa sevinirim. Benim bu eleştiriyi yapmamla birlikte alakasız bir konu için 8 mail gönderilmiş oldu. Engellemenin çok rahat ufak bir ayarla yapılabildiğini bilen biri olarak bunu sizlerden istiyorum. Çünkü ben mailleri silmiyorum. İlerde ihtiyaç duyacağım bir konu olursa diye. Rahatsızlık için üzgünüm.

Saygılarımla
Ahmet DURUÖZ

believed to be clean.