[Linux-programlama] Re: Hosting Firmaları

From: musTafa ARIK (mustafaarik@gmail.com)
Date: Wed 25 Jul 2007 - 15:21:48 EEST

Kendi çalıştığım hosting firmasını size önerebilirim. Ben tekrar satış
özelliği olan bir alana sahibim fakat alanadı limitimi doldurdum birde
öğrencliğim dolayısyıla daha fazlası ile ilgilenemeyeceğim için satış
yapmıyorum. Daha önce 2 yerden daha tekrar satış özelliği olan ALAN
almıştım. Burası ile 1 yıldır hiçbir sorun yaşamadım, msnde mümkün olduğunca
çevrimiçiler, yapamadığım bir şey olduğunda veya bazen alan satışı
yapabilmem ile ilgili ufak sorunlarda hemen düzelttiler.
Linux sunucuları Almanya'da, Türkiye'de ise Windows sunucuları var.

Kesinlikle daha fazla araştırma yaptıktan sonra alışverişinizi yapın.
www.harikahost.net 'i mutlaka ortalama üstü bir firma olarak
değerlendirmenize alın.

Alanadınızı her zaman için alan aldığınız yerden almamanız taraftarıyım.
Alanadı için www.isimtescil.net 'i alternatifsiz olarak öneririm.
İki şirketede ödememi havale ile yapıyorum. isimtescil.net 'den 25 civarı
alanadı aldım hiç sorun yaşamadım.

Anladığım kadarıyla ilk defa alanadı alacaksınz, isimtescil de
yaşayabileceğiniz tek sorun havale ile alışveriş yaptığınızda ödeme
bildirimini yapmayı unutmak olacaktır. Havale,EFT,Posta Çeki gibi ödeme
işlemlerinden hemen sonra ödeme bildirimini unutmazsanız sorun yaşamazsınız.
Kolay gelsin.