[Linux-programlama] kernel nasıl güncellenir?

From: Oguz Ozturk (siyahcisim@gmail.com)
Date: Sat 20 Jan 2007 - 12:04:05 GMT

merhaba,
fedora core 6 kurulumu yaptım. ekran kartım nvidia fx 5200. driverini
yüklemek isterken kernel sorunu ile karşılaşıyorum. bendeki kernel
2.6.18-1.2798.fc6xen i686, öyle sanıyorum ki (daha yeni olduğum için
fazla bilgim yok aslında) daha yeni bir kernel istediğinden driver
kurulumu konusunda sıkıntı yaşıyorum. fedora'nın web sitesinde update
dosyalarından hangi kerneli indirmeliyim ve güncellemeyi nasıl
yapmalıyım. bu arada kurulum sonrası ethernet kartımı tanımasına
rağmen internete bağlanamıyorum, dolayısıyla yum update yapamıyorum.
windows da internetten dosyaları çekip liinuxda rpm komutları ile
yüklemeye çalışıyorum. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

--
Oguz Ozturk
siyahcisim@gmail.com