Re: [Linux-programlama] MySQL sorgu

From: Ali Dereli (derelinux@gmail.com)
Date: Mon 15 Jan 2007 - 12:04:52 GMT

Merhaba;

On 1/14/07, Erkin Tek <erkintek@fotograf.web.tr> wrote:

> group by topic_id diyince kafasına göre yeni eski ayrımı yapmadan post_id
> getiriyor. Aslında veri tabanından silme yapınca kafasına göre getirir,
> yoksa
> son 5 tane gelir. Kafasına göre derken yeniler~eskiler karışır anlamında.

Tespit dogru. yeni girilmiş verilerde calısıyor. Silme işlemi yapılmıs bi
tabloda sorun cıkıyor.

Önce sıralayıp sonra gruplamak gibi bi secenek olsa sorunda kalmıyacak
gibi..
Herseye ragmen tek sorguda çözülebilecegini düşünüyorum. (Ana nasıl??)

<%php
$degisken="boru degil";
if( $degisken!="boru" )
   echo "Usta ellerde MySQL bu işi tek sorguda çözer ";

%>