Re: [Linux-programlama] MySQL sorgu

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Sat 13 Jan 2007 - 23:29:33 GMT

group by topic_id diyince kafasına göre yeni eski ayrımı yapmadan post_id
getiriyor. Aslında veri tabanından silme yapınca kafasına göre getirir, yoksa
son 5 tane gelir. Kafasına göre derken yeniler~eskiler karışır anlamında.

Ben çok kafa yormadan, eğer topic_id bir $topics dizisi içinde yoksa
ekleyerek, php'de çözdüm, olması gerekenden daha uzun sürüyor ama zula
kullanınca (cache) onu da telafi ediyorsunuz.

iç içe iki sorgu düşünsek? hımır bilemedim ...

Cts 13 Oca 2007 00:13 tarihinde, Ali Dereli şunları yazmıştı: